fredag 4 maj 2012

Lite av varje under veckan..











Oj vad tiden går fort... Skulle ju skriva text här för länge sen.
Under Valborg så träffade jag upp mitt X Aris och vi började dagen med en frukost och sen en klippning. Promenerade runt i stan och njöt av det fina vädret och trevligt sällskap.



Passade även på att ta bort hösten från balkongen och tog dit våren i stället. Satte upp mer blommor på räcket och fixade med soffan och nya dynan som jag sytt. Blev riktigt nöjd men tyvärr hade solen smitit runt hörnet när jag var klar. Men jag tog en filt och la mig och njöt på soffan en då.



Sen på började jag projektet med att få upp mina hattar på dessa väggar. Bilder på resultatet kommer sen, men bra blev det och nu slipper dom ligga staplade på varandra i en vinglig hög.



På måndagen blev det frukost på Kaffevetket och sen Magnetbeh.




När det sen blev dax för jobbdag efter Valborg och 1maj ledigt lyckades jag trilla ber för trappen på jobbet. Aj vad det kunde ha gott illa.... antar att dessa heels hade något med sken att göra.
Men jag vill tillägga att jag stod helt still när det hände.



- Posted from my iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar