torsdag 26 april 2012

Smått och Gott!

I måndags sken solen och då blev det en härlig prommenad ner på stan innan jobbet. Skulle köpa en tråd som tagit slut och lite annat till alla syprojekt vi har på gång just nu. Jag blir lycklig i hjärtat av alla knoppar och blommor som slagit ut eller förväntansfullt väntar på värmen för att få blomstra.. Hittade en plätt med skilla dom är så fina.


I tisdags kände jag att vi behövde lite blommor även inne.. så jag köpte det på torget vid Slussen och satte i hopp dessa buketter när jag kom till jobbet.


I går onsdag blev det en fika med Carro, vi försökte oss på att sitta ute men moder sjönk när vi höll på att blåsa bort. Så vi flyttade in men mysigt hade vi.


Hmmmm vad hände med min världsordning i S köksskåp...
Övning för mitt ordningssinne när Den Lilla Mannen plockade ur diskmaskinen. Tur att det inte är mitt skåp för då hade jag smitit upp under natten och fixat det.


Det blev inte den starten på morgonen som jag hade planerat, men ibland blir det så.
Det resulterade i lite tid över så nu sitter jag och tar det lite lugnt innan jobbet.


Avnjuter en latte, lite tidningar och lyssnar in mig på Kents nya skiva.


- Posted from my iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar